هنرمندان و چهره ها

معرفی و اخبار هنرمندان

هنرمندان و چهره ها

معرفی و اخبار هنرمندان

امین حیایی:من پولکی نیستم!

من پیش از حضور در خندوانه هم علی مسعودی را می‌شناختم ولی در خندوانه فرصتی ایجاد شد تا از نزدیک با هم آشنا شویم و این دوستی بین ما شکل گرفت. هر چند من کلا سعی کرده‌ام با همه اهالی سینما دوست باشم و اصولا دنبال دشمنی با کسی نبوده و نیستم.

امین حیایی بدون شک یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران سینمای ایران بوده و هست و موفقیت‌هایش در عرصه بازیگری یک شبه و اتفاقی رخ نداده و بلکه حاصل سال‌ها تلاش و کسب تجربه از سوی وی بوده است. او یکی از معدود چهره‌ها در سینمای کشور است که می‌شود لقب سوپر استار را به وی داد؛ چرا که معمولا نام او در هر فیلمی مترادف با موفقیت در گیشه است. همچنین او از معدود بازیگرانی است که حضور در اکثر ژانرها را تجربه کرده و خودش را محدود به نقش‌های تکرای نکرده است.به گزارش ایده‌آل امین حیایی در کنار بازیگری در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز بسیار حرفه‌ای پیش می‌رود و مدت‌هاست کارهایی را در این زمینه ارائه کرده‌؛ از تک آهنگ‌هایش گرفته تا نمایش موزیکال «قحطی نور» با او در پشت صحنه فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی همراه شدیم که در این فیلم برای چندمین بار با محمدرضا شریفی نیا، ‌مجید صالحی و علی مسعودی همکاری داشته که در نوع خود بسیار جالب و جذاب است.

سومین همکاری با بهمن گودرزی

فیلم «ثبت با سند برابر است» کار طنزی است که بهمن گودرزی به من پینشهاد بازی در آن را داد؛ یک کار طنز موقعیت؛ کاری جذاب و شیرین. سکانس‌های جذاب و شیرینی در این فیلم داشتیم و مطمئن هستم یکی از کارهای خوب سال 95 گیشه خواهد شد. اینکه چرا در هر سه فیلم سینمایی که گودرزی ساخته با هم کار کرده‌ایم هم دلیلش این است که از همکاری با همدیگر لذت می‌بریم و همیشه او در کارهایش از پشت صحنه‌ای خوب و صمیمی بهره می‌برد. کارهای گودرزی تنش ندارد و مسلما نتیجه‌ای که از این فیلم خوب و فیلمنامه خوب در کنار یک گروه خوب حاصل می‌شود، خوب است.

اجتماعی با طعم کلاهبرداری!
 موضوعی که آقای گودرزی کار می‌کند، طنز اجتماعی است که البته همیشه قصه‌هایی درباره کلاهبرداری را در خود دارد؛‌(باخنده) مثل«شیش و بش» و «آتیش بازی» و من این سبک کارها را دوست دارم. به هر حال هر فیلمسازی شکل و سبک کاری خودش را دارد و من از سبک کاری آقای گودرزی خوشم می‌آید؛ ضمن اینکه به هر صورت کارهای اجتماعی از سوی مردم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و من این موضوع را بارها و بارها تجربه کرده‌ام. شخصیت‌های فیلم «ثبت با سند برابر است» هم همگی از شخصیت‌های واقعی جامعه هستند و شخصیت‌های عجیب و غریبی نیستند!

ورود به کتاب رکوردهای گینس

فیلم‌هایی هست که بازیگران برای آنها انتخاب می‌شوند و معمولا تهیه کننده و کارگردان روی انتخاب بازیگران نظر می‌دهند و این دیگر دست ما بازیگرها نیست. اگر تعداد همکاری‌های من با محمدرضا شریفی نیا زیاد شده یا به قول شما می‌تواند وارد کتاب رکورهای گینس شود(با خنده) به این دلیل است که در فیلم‌های مختلف چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان همکار حضور داشتیم و اتفاقا اکثر آن پروژه‌ها موفق بوده‌اند؛ یعنی هم در گیشه خوب کار کرده‌اند وهم مردم آن کارها را دوست داشته‌اند؛ البته این اتفاقی است که در دیگر صنعت‌های سینمایی هم می‌افتد که بعضا برخی بازیگران در کنار هم حضور پیدا می‌کنند و این همکاری جواب می‌دهد و بارها تکرار می‌َشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.